Referenties
Wat onze klanten zeggen
De Laat Kenniscentrum
“Onze complimenten aan Breen Services. Binnen een dag hadden zij onze laptops gemaakt en de nieuwe laptops voorzien van de juiste programma’s. Een bedrijf met deze expertise maakt dat wij ons bezig kunnen houden met hetgeen we goed in zijn, namelijk opleiden en examineren.”
Stoit groep
“Breen Services heeft ons geweldig geholpen bij het opzetten van o.a. een api voor het extraheren van data uit software in de cloud naar onze database en tevens het schrijven van query’s om deze data te kunnen gebruiken en te combineren.
Door middel van de door Breen ontwikkelde Access applicatie wordt de info inzichtelijk gemaakt. De samenwerking met Jeroen en Arnoud van Breen hebben we als zeer prettig ervaren. Ze schakelen snel bij het oppakken en doorvoeren van verbeteringen en updates.”
Treetops
We zijn blij met Breen! Nog los van het feit dat ze in hart en nieren een ‘Social Enterprise’ zijn en dat dit uitermate goed past bij ons Treetops DNA, waarin mensen nu eenmaal belangrijker zijn dan werk, leveren ze ook gewoon uitstekend werk.
Alles rondom onze online omgeving en Microsoft aangelegenheden is in de goede en veilige handen van Breen en dus vooral de mensen achter en bij Breen. Dat doen ze al jaren prima voor ons en zullen dat waarschijnlijk ook nog jaren doen.
Het was, mede dankzij Breen, voor ons dan ook een eitje om tijdens de Corona periode soepel en eenvoudig over te schakelen naar thuiswerken, want ICT-technisch waren we daar, dankzij Breen, al helemaal klaar voor.”
Jos Driessen
“Problemen met mijn laptop komen altijd onverwacht. Het is dan fijn als je snel een beroep kunt doen op een organisatie die snel reageert. Breen Services is voor mij een dergelijke organisatie. Binnen 2 dagen heb ik contact met Breen Services. Problemen worden door middel van ‘meekijken’ snel en deskundig opgelost. Dan kan ik weer verder. Ik ben heel tevreden met de services van Breen Services. Het is fijn om een vast aanspreekpunt te hebben als zich er problemen voordoen. Je leert elkaar wat beter kennen. Dat maakt het contact ook een stuk prettiger.”
Riskonet
“Wij, bij Riskonet BV, willen graag onze positieve ervaringen met Breen Services delen. Breen Services is een softwarebedrijf dat ons al vele jaren ondersteunt als ontwikkelaar van onze systemen en tevens als helpdesk fungeert.
Wat ook bijzonder waardevol is, is dat de medewerkers van Breen Services onze business begrijpen en daarop inspelen. Ze denken met ons mee en bieden oplossingen die specifiek op onze behoeften zijn afgestemd.
Breen Services heeft voor onze rapportage een uitstekende tool ontwikkeld die het voor alle collega’s mogelijk maakt om doelmatig en snel te werken. Voor een bedrijf als Riskonet, dat enorm afhankelijk is van een goed werkende IT-structuur, is de samenwerking met Breen Services van onschatbare waarde. Samen kunnen we vaststellen dat onze IT-structuur prima op orde is dankzij hun ondersteuning.
Daarnaast waarderen we de proactieve houding van Breen Services. Ze zijn altijd op de hoogte van de nieuwste technologieën en trends, en adviseren ons regelmatig over verbeteringen en innovaties die onze bedrijfsprocessen efficiënter maken. Hun flexibiliteit en vermogen om snel in te spelen op veranderingen in de markt en onze specifieke wensen zijn van groot belang voor ons succes.”
Stichting Uitblinkers
“Voor onze kleinschalige zorgorganisatie is Breen ideaal: ze weten passende oplossingen en volgen ons in onze ontwikkeling. Ze reageren altijd snel, denken altijd mee en werken nog met mensen waardoor je niet afgescheept wordt met een app of chatbot, maar gewoon iemand die je organisatie kent en vrijwel meteen begrijpt waar je het over hebt. We zijn dik tevreden.”